Stikkord

,

Mer og mer av det jeg gjør på nettet innebærer bruk av bilder. Jeg finner alltid bilder jeg liker og til nå har jeg lagt dem på Pinterest, eller jeg har lastet dem ned ned på maskinen. Jeg finner jo nye bilder hele tiden! Bilder finner du jo over alt som Tumblr, Flickr (jeg har aldri kommet i gang her), eller når jeg sjekke ut Blogg.no, WordPress, Facebook, Dribbble eller Behance….. Uncrate, The Cool Hunter eller The Sartorialist, listen er lang over alle steder det er lett å finne gode, fine eller morsomme bilder og det er lett å miste oversikten over bildene vi vil ta vare på. Nå kan du installere Operas bilde-tagger (Installer her Photo Tagger extension). Programtillegget samler alle bildene du tagger, og legge dem til et galleri som vises i Speed ​​Dial. Her finner du bildene som om de er dine egne. Du kan dele dem på Facebook, Reddit, Twitter eller Vkontakte.

Men ikke glem reglene for bilder!

