Stikkord

, ,

Ved hjelp av Twitter, Facebook og/eller RSS kan du nå være redaktør av dine egne nyheter. Du kan bestemme innholdet i din egen avis. Å være kurator er det siste nå! Tenk; kurator på et museum har du hørt om! En kurator på sosiale nettsteder er en som setter sammen sitt eget stoff – på lik linje med en museumskurator som setter sammen utstillingene slik han vil ha den. Du kan følge bloggen til paper.li for å få tips og nyheter. Jeg har tre aviser ute: Undervisningstips! Her har jeg hentet ut kun mine egne tweet med stikkordet #skole. Ikke spesielt spennende for meg selv, men for andre som vil vite hva jeg som rådgiver for Østfold fylkeskommune mener om IKT i klasserommet og om jeg har noen tips å komme med 🙂 kanskje…. The Marianne’s Daily som har innhold fra alle mine viktigste twitter-venner.

For å ikke gå i altfor mange feller (som jeg sikkert har gjort i min The Marianne’s Daily ) så kan du jo ta en titt på blogginnlegget How to Select Only What You Need and Leave the Rest.

